KUMU

Vaheaeg on läbi saamas, kooli peab tagasi minema. Ma käisin kolmapäeval KUMUs. See oli tõsiselt lahe reis. Ma olin eelnevalt juba KUMUs käinud, kuid tahtsin sinna uuesti minna, kuna seal on väga huvitav.
Käisime terve muusiumi läbi. Kõige meeldejäävamad olid :
püsiekspositsioonid "Varamu" ja "Rasked valikud." Nendega olin ma juba tuttav ,kuid siiski oli tore neid maale jälle näha. 
Ants Laikmaa "Vigala ja Capri" näitusel oli pastelljoonistusi rohkesti, kõige põnevam oli see, et need olid väga värvikirevad.
Muuseumis oli väljapanek ka Kontrad Mäe maalidest, kuna olen tema ühte maali järgi maalinud, siis oli huvitav näha tema teisi teoseid. Tema maalimisstiil on hästi huvitav. 
 5. korrusel oli võimalik näha Isalnd kaasaegse kunsti näitust "Natuuri Rikkus."

Viimaseks külastuseks jäi KUMU kohvik Reval Café. Kus oli kohv oli tõesti väga väga hea, parim kohv mida olen eales joonud.



Kommentaarid

  1. Lovin the vintages aesthetic with all your photos!! And it appears that you really like art I'm assuming. :) You have great taste.

    xx
    atsunamatsui.com

    VastaKustuta

Postita kommentaar